Klantenservice
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Desondanks kan het voorkomen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening.
Graag horen wij uw klacht.
Wij nemen uw klacht serieus en besteden veel aandacht aan het juist en snel oplossen van uw klacht.
Wij hechten grote waarde aan klanttevredenheid en streven ernaar onze dienstverlening continue te verbeteren.
Klachtenprocedure:
U kunt uw klacht per e-mail indienen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging.
Uw klacht wordt binnen 5 werkdagen inhoudelijk door ons afgehandeld, binnen deze termijn ontvangt u van ons een e-mail waarin wij u op de hoogte stellen van de oplossing.
Indien uw klacht dusdanig complex is kan het voorkomen dat de genoemde termijn van 5 werkdagen niet gehaald kan worden; zodra bekend is dat de afhandeling langer gaat duren krijgt u daarvan bericht en wordt daarbij de termijn aangegeven waarbinnen u antwoord krijgt.
Binnen 5 werkdagen na het versturen van de door ons gestelde oplossing nemen we telefonisch contact met u op om te informeren of uw klacht naar wens is opgelost.
Geef uw klacht door:
Per e-mail aan de klantenservice in het onderwerp geeft u op "Klacht" en Ordernummer (niet factuurnummer) in het bericht zet u de volgende informatie Uw Naam, Telefoonnummer en omschrijving van uw klacht.